Taylor Momsens hårda ord

Detta var rätt så länge seda men Tatlor Mosen, känd från Gossip Girl har talat ut om Miley;

"Jag tycker att denhär Disney bubbelskiten som världen lever i just nu är rätt så patetisk. Jag trodde vi hade passerat och förträngt det. Jag försöker inte bli Miley fucking Cyrus. Jag bryr mig inte om kändisskap, jag gör det för att jag älskar musik."

Ett ganska korkat uttalande av Taylor tycker jag. Jag tycker det känns som om hon försöker vara Miley väldigt mycket. Dessutom har hon själv velat vara i "Disney bubbelskiten" då hon sökt till rollen som Hannah Montana. Hon kanske fortfarande är lite sur för att Miley fick rollen?

Miley själv sägs ha tagit väldigt illa upp över Taylor uttalande och speciellt det om Disney-grejjen. Miley tyckte att Taylor var cool tills hon sade detta.


Textkälla Textkälla Bildkälla
Jag har ingen aning om det är Taylor Momsen på bilden så jag inte vet hur hon ser ut.


Kommentarer
Postat av: [Foto & Vardag]

Hon är så otroligt vacker



allt bra idag?=)

2010-07-27 @ 09:57:15
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0