Miley pratar om slutet på HM

"Jag fejkade det aldrig när jag sa att jag skulle vara Hannah Montana föralltid. Jag kommer växa upp någon gång, det har jag alltid varit ärlig om.

Jag tror det gjorde förvandlingen enklare för jag sa aldrig att jag skulle vara perfekt. Jag försökte inte vara någon annan, jag har alltid varit ärlig om vem jag är.

Och ja, jag vill vara en förebild och jag vill att folk ska se upp tll mig. Men det betyder heller inte att jag inte kommer leva det liv som jag alltid velat leva eller göra det som jag tycker är rätt.

Jag tror det är rätt tid (att sluta HM) för vi har jobbat med detta sedan jag var typ 11. Det var då jag gjorde min första audition.

Så det är bara så mycket som du kan göra. Vi kallade det aldrig riktigt en barnshow för det har varit så mycket mer. Det har varit mer av en familjeshow, för om den bara var för barn skulle inte föräldrar, äldre bröder eller systrar nödvändigtvis vilja kolla på den.

Man vill inte att den ska växa upp för mycket, så att den yngre publiken känner att dom inte kan kolla på den mer. Men man vill heller ine att den ska gå bakåt ocxh bli för så unga att man kanske mister dom äldre fansen."

Miley kommer ocks att sakna Hannah Montana.

"Jag kommer förmodligen sakna säkerheten / tryggheten. När jag åker på turné, filmar en film eller vad jag nu gör så kommer jag alltid hitta tillbaka till rhytmen som jag känner så väl, och samma människor och vetandet av att detta kommer vara en trygg plats och bra arbetsmiljö. Det är inte samma på varje ställe.

Det är skönt att kommer tillbaka till ett ställe där du har människor som du vet att du kan vara dig själv bland, innan denhär galenskapen, innan mina skivor, innan mina filmer.

Det låter konstigt men Hannah Montana känns nästan som att gå till skolan, ja kommer sakna det"

Texten har jag översatt rakt av så det finns säker massa fel och saker som låter helt osammanhängande!
Textkälla, Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0